Бажаєте використовувати сайт українською мовою?
помочь с подбором?
Проконсультировать?
Мы вам перезвоним!
0

RU
АвтозапчастиАкции и новостиГальма — ключовий елемент безпеки

Гальма — ключовий елемент безпеки

23 Августа 2021

 


​Гальма — ключовий елемент безпеки
 

Гальмівна система автомобіля — це активний елемент безпеки, який, як правило, активно піддається зносу. Таким чином, належне технічне обслуговування є дуже важливим для гарантії безпеки водія та пасажирів. У період, коли відтермінування діагностики стало звичним явищем, ми несемо відповідальність за підвищення обізнаності водіїв як про важливість належного обслуговування, так і про важливість вибору високоякісних запасних частин.

Економічна криза не може бути виправданням для компромісу у якості нашої продукції. Слід домагатись якості за будь-яку ціну, оскільки безпека водіїв — безцінна.

Затримка з обслуговуванням основних елементів безпеки, таких як ходова частина та гальма, викликає величезний ризик. Тому обізнаність водіїв про необхідність проведення профілактичного обслуговування своїх автомобілів стає необхідністю, щоб заохотити їх не пропустити жодного з необхідних оглядів у майстра.

Один з чотирьох автомобілів, які відхиляються під час технічних оглядів, не проходить перевірку через поганий стан гальмівної системи. Часто поступове погіршення роботи гальмівної системи загалом, а також знос гальмівних колодок та гальмівних дисків, зокрема, не створює достатнього попередження для водія, оскільки наше сприйняття функціонування гальм не завжди чутливе. Та несподівана ситуація може мати неприємні наслідки.

Щоб уникнути подібних наслідків, наполягаючи на обізнаності водіїв, Roadhouse пропонує десять рекомендацій щодо безпечної їзди, в яких наголошується на необхідності проходження необхідних оглядів таких важливих елементів, як гальма, колеса, рульове управління та підвіска.

 

1. Кожне авто і кожен водій різні. Транспортні засоби будуть піддаватися більшому чи меншому зносу залежно від різних стилів водіння.


Гальмівні колодки та диски є частиною гальмівної системи, які піддаються найшвидшому зносу. Ступінь зношеності залежить як від кількості пройдених кілометрів, так і від стилю водіння. Водії, які активно застосовують гальма в екстремальних умовах та використовують екстрене гальмування регулярно (гірські стежки, їзда з повним навантаженням, перегрів гальмівної системи тощо), повинні частіше перевіряти свої гальма.

Надмірний знос гальмівних колодок і гальмівних дисків спричиняє серйозний ризик для безпеки автомобіля і може врешті-решт пошкодити інші елементи, такі як гальмівні супорти.

 

2. Уникайте надмірного використання гальм та використовуйте гальмування двигуном для збереження гальмівних колодок.


Одним із багатьох способів зменшення швидкості транспортного засобу є використання перемикання передач на понижену. Такий спосіб може бути надзвичайно корисним під час тривалих спусків, таких як гірські перевали, оскільки це запобігає перегріванню гальмівної системи і, в свою чергу, подовжує термін служби гальмівної системи.
 

3. Звертайте увагу на сигнали автомобіля та навчіться їх інтерпретувати.


Сьогодні в більшості авто є системи сповіщення про знос гальм, що попереджають нас відповідним знаком на панелі приладів заздалегідь. Однак дана система може не все, тому варто бути уважним, наприклад, якщо педаль гальма відчувається занадто м’якою та нечіткою, або при майже максимальному натисканні ви тільки починаєте відчувати ефект гальмування, то в гідравлічному контурі може бути повітря. У таких випадках доцільно пройти технічний огляд, щоб переконатися, що це не загрожує безпеці на дорозі та усунути недоліки.
 

4. Якщо при натисканні на педаль гальма відчувається невелика вібрація, переконайтесь, що гальмівні колодки та диски у належній формі.


При гальмуванні з високої швидкості, проста вібрація керма може свідчити про наступне: одна або декілька частин гальмівної системи потребують сервісу чи заміни; колеса не збалансовані або диски викривлені. Якщо під час гальмування відчувається якась вібрація, бажано якомога швидше пройти технічний огляд.

5. Якщо для активації гальм потрібно надто багато зусиль, можливо пошкоджені гальмівні колодки або диски.


Іноді ми відчуваємо, що нам потрібно занадто сильно натискати на педаль гальма, і навіть тоді вони працюють не так, як слід. Причиною цього може бути кілька причин: гальмівні накладки або диски можуть бути пошкоджені; до колодок потрапило щось маслянисте або гальмівна рідина; рівень гальмівної рідини занадто низький тощо. Фахівці майстерні з’ясують причину та скажуть своє рішення.
 

6. Якщо педаль гальма занурюється при натисканні, можливо стався витік гальмівної рідини або гальмівні колодки можуть бути надмірно зношені.


Кілька причин можуть змусити педаль гальма максимально заглибитися при натисканні: витік в гальмівному контурі; повітря в системі; нестача або забруднення гальмівної рідини; надмірно зношені гальмівні колодки тощо. Якщо це трапиться, потрібно буде перевірити увесь гальмівний контур, переконатися, що ємність гальмівної рідини знаходиться в необхідному стані, і, можливо, замінити гальмівні колодки.
 

7. Хоча скрип, який чується від гальм, може бути викликаний встановленням нових гальмівних колодок, часті подібні звуки можуть бути небезпечними показниками.


Ми можемо почути скрипучі звуки відразу після заміни гальмівних колодок. Однак нам слід бути обережними, оскільки в багатьох випадках цей шум може бути показником того, що в нашій гальмівній системі щось не так.

Деякі з можливих причин цього надокучливого шуму можуть бути: металеві частинки або оксид в колодках, гальмівні диски в неналежному стані, надмірно зношені або неякісні гальмівні колодки тощо.

 

8. Не пропускайте контрольних візитів на СТО. Чим більше зношені наші гальма, тим більший гальмівний шлях.


Якщо наша гальмівна система не працює належним чином, ми маємо 100% шанс потрапити в неприємності. Гальмівну систему слід перевіряти щоразу, коли автомобіль проходить ТО. Ми ні за яких обставин не повинні їздити більше 20 000 кілометрів, не перевіривши гальмівну систему (це не означає, що нам обов'язково доведеться змінити будь-який з елементів).

Гальмівний шлях залежить від гальмівної системи, стану коліс та амортизаторів. За рівних умов та на швидкості 110 км/год довжина гальмівного шляху може коливатися до 10 метрів.

 

9. СТО та професійні автомеханіки — найкращі радники щодо нашої безпеки.


Системи гальмування та підтримка належного технічного стану авто не приносять користі, якщо якість основних компонентів нашої гальмівної системи (наприклад, таких як гальмівні колодки та диски) не гарантована.

Експертне консультування має важливе значення не тільки для вибору якісних запасних частин, але і для того, щоб подбати про їх періодичне обслуговування, а також змінити ті елементи, які можуть бути більш схильні до зносу.

 

10. Переконайтесь, що запасні частини відповідають високим стандартам якості.


На коробках гальмівних колодок повинні бути позначені номер схвалення ECE R-90, що гарантує їх відповідність обов’язковим правилам безпеки. Більше того, на самій накладці також має бути позначений той самий номер затвердження. В іншому випадку вони могли бути виготовлені поза нормативною базою R-90. Що стосується безпеки, європейська нормативна база (ECE R-90) гарантує мінімальні вимоги до якості. Тому фахівці з майстерні повинні першими зацікавитись точним знанням товару, з яким вони працюють, а також його характеристиками, що дозволить цим експертам надати своїм клієнтам надійну та якісну послугу.

«ЕЛІТ-Україна» - вже більше 20 років має право на ексклюзивні поставки товарів RoadHouse. Наші співробітники неодноразово відвідували підприємства компанії в Іспанії та переконалися в високих стандартах якості продукції. В нашому магазині Ви можете придбати гарантовано оригінальну та якісну продукцію.


Гальмівні диски та колодки RoadHouse Ви можете придбати в нашому магазині

 

Чат с менеджером