Допомогти з підбором?
проконсультувати?
Ми вам передзвонимо!
0
UA
Умови обміну та повернення товару:
 
Клієнти нашого інтернет-магазину можуть повернути або обміняти товар на протязі 100 днів з моменту покупки. Спеціальні умови повернення діють на товар, який одразу є в наявності. На деталі, що замовляються, діють стандартні умови обміну та повернення товару на протязі 14 днів, згідно з чинним законодавством України.

 
Вимоги до повернення товару:
 

- збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці, якщо упаковка не розкривалася;

- товар не має слідів експлуатації;

- наявність оригінальної, цілісної упаковки товару та його комплектуючих, передбаченої виробником.

- товар не є таким, що не підлягає обміну згідно норм чинного законодавства України.

 

Процедура повернення:

Вам необхідно зв'язатися з менеджером Інтернет-магазину та повідомити його про те, що маєте намір повернути (обміняти) товар. При цьому необхідно буде надати менеджеру таку інформацію: дата покупки товару, причина повернення, адреса та контактні номери телефонів.

Повернути товар Ви можете у відділенні філії, на якій він був придбаний, або з якої здійснювалась доставка. Якщо товар доставлявся перевізником "Нова пошта" в цьому випадку Вам необхідно відправити товар з необхідними документами також "Новою Поштою" на відділення №1 (вул. Пироговский шлях, 135) в м.Києві, одержувач "ТОВ ЕЛІТ-Україна", при цьому вартість зворотньої доставки сплачуємо ми.


Необхідні документи:
  • Заява на повернення товару. (Завантажити)
  • Копія сторінок паспорта (1-ша, 2-га, сторінка з пропискою) або копія паспорта (з двох сторін і копія довідки про реєстрацію)
  • Копія ідентифікаційного коду.
  • Копія чека (розрахунковий документ або виписка, що підтверджує оплату).
  • Реквізити платіжної картки.

Повернення грошових коштів здійснюється в залежності від обраних раніше варіантів оплати:
 
Оплата готівкої на філії компанії   Вартість товару буде повернена готівкою безпосередньо на філії компанії.
Оплата на момент доставки товару нашим кур'єром   Повернення товару та коштів здійснюється на філії підприємства. При собі необхідно мати видаткову накладну та чек на купівлю, паспорт громадянина України або інший документ, що засвідчує особу та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).

Післяплата при отриманні замовлення у відділенні перевізника «Нова пошта»
  За виконання всіх умов повернення сума товару буде повернена на Ваш банківський рахунок відповідно до зазначених реквізитів у заяві на повернення. Кошти підлягають поверненню в найкоротший термін, але не більше 7 днів з моменту надання товару та перерахованих документів.
Оплата за допомогою сервісу Приват 24 або через термінал самообслуговування   За виконання всіх умов повернення сума товару буде повернена на Ваш банківський рахунок відповідно до зазначених реквізитів у заяві на повернення. Кошти підлягають поверненню в найкоротший термін, але не більше 7 днів з моменту надання товару та перерахованих документів.
Оплата банківським переказом на розрахунковий рахунок у момент замовлення на сайті   За виконання всіх умов повернення сума товару буде повернена на Ваш банківський рахунок відповідно до зазначених реквізитів у заяві на повернення. Кошти підлягають поверненню в найкоротший термін, але не більше 7 днів з моменту надання товару та перерахованих документів.


 
Умови гарантії:

Стандартний термін гарантії на запчастини (при відсутності додаткових умов) становить 6 місяців або 10 тисяч км пробігу (відповідну постанову зафіксовано в ЗУ про права споживачів).
Більш детально про гарантії на групи товарів Ви можете ознайомитися за
посиланням.

Наші зобов'язання по розгляду рекламацій:

· Ми зобов'язуємось надати відповідь заявнику протягом двох тижнів з моменту надходження деталі та всіх необхідних документів до однієї з наших філій на території України. Якщо ж деталь була відправлена ​​постачальнику для визначення суті проблеми або ж вимагає додаткового часу на з'ясування причин виникнення проблеми, то термін може незначно затягнутися;

· Ми зобов'язуємось замінити деталь на нову (якщо така буде в наявності на складі) або повернути гроші, якщо рекламацію буде повністю підтверджено, а факт браку - доведено. Якщо ж рекламація не буде задоволена, то деталь повернеться назад на склад філії, куди вона була спочатку принесена заявником, і буде зберігатися там 14 днів. Після закінчення цього терміну ТОВ «ЕЛІТ-Україна» не несе жодної відповідальності за подальше зберігання деталі.

 

Гарантійні зобов'язання

Пропонуємо всім нашим клієнтам ознайомитися з основними пунктами гарантійного зобов'язання на товари, куплені в нашому магазині.


1. Вам буде відмовлено в наданні гарантії, якщо:
 
  • При підборі деталі по каталогу була допущена помилка (установка деталі проводилася на невідповідний автомобіль);
  • Деталь була деформована під час встановлення / зняття;
  • Деталь була встановлена ​​з порушенням правил, що призвело до її несправності;
  • Деталь має видимі пошкодження, які були спричинені її використанням та експлуатацією;
  • Конструкція деталі була змінена в процесі її монтажу на транспортний засіб;
  • Деталь втратила свої корисні властивості через знос;
  • Комплектація деталі не відповідає тій, яка була в момент її придбання в магазині;
  • Деталь експлуатувалася в екстремальних умовах (спортивні заходи);
  • Було порушено пункт 2.1;
  • Процедура заміни деталі проходила з порушенням рекомендацій виробника по заміні та ремонту транспортного засобу;
  • Співробітники СТО, які проводили процедуру заміни, не впевнилися перевірити необхідність заміни інших вузлів транспортного засобу, що взаємодіють з новою деталлю;
  • У заявника відсутній хоча б один з документів з пункту 2.2.
 
2. Обов'язки заявника, що подає рекламацію, полягають в наступному:


2.1. Зняти деталь з автомобіля і протягом двох тижнів після покупки надати її в одну з філій ТОВ «ЕЛІТ-Україна» з усією супутньою документацією.

2.2. Обов'язково взяти з собою наступний перелік документів:
  1. Гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
  2. Ксерокопію наряд-замовлення з СТО, яке проводило процедуру установки і зняття деталі з транспортного засобу. Даний документ повинен включати в себе повну інформацію про СТО та автомобіль, а також перелік усіх виконаних операцій. Обов'язково перевірте, щоб документ був з печаткою, якщо ж її немає, то потрібна буде копія виписки з Держ.реєстру про реєстрацію;
  3. Копію чека, рахунок-фактури або накладної, яка свідчить про те, що деталь була куплена в ТОВ «ЕЛІТ-Україна»;
  4. Акт рекламації (можна завантажити з нашого сайту). Цей документ має бути заповнений на СТО. У ньому детально має бути описана суть проблеми, наведена інформація про стан інших деталей автомобіля та загальні дані про  транспортний засіб. Акт має бути засвідчений печаткою або йти разом з копією виписки з Держ.реєстру про реєстрацію (якщо СТО працює без печатки);
  5. Висновок про проведення діагностики несправності (тільки для елементів електрообладнання, вартість яких перевищує 200 гривень з ПДВ).
 
Чат с менеджером