Допомогти з підбором?
проконсультувати?
Ми вам передзвонимо!
0
UA
АвтозапчастиниАкції та новиниЧому навесні для авто особливо корисна їзда на високих обертах

Чому навесні для авто особливо корисна їзда на високих обертах

21 Березня 2024

 


Чому навесні для авто особливо корисна їзда на високих обертах


З настанням тепла у автомобілістів додається турбот: шиномонтаж, заміна розхідників, а то й ремонт. Адже раптом з’ясовується, що після зими двигун почав працювати з перебоями. Про те, як самому “вилікувати” легку “хандру” силового агрегату.

Зима накладає на двигун свій відбиток. Холодні пуски, штовхання в пробках, та й загалом повільний стиль руху є причинами появи низки проблем. Наприклад, знижується продуктивність маслонасоса, та й різні деталі кривошипно-шатунного механізму зазнають підвищених навантажень.

У гіршому випадку це призводить до витончення антифрикційного шару на вкладишах колінвала. А неправильно підібране мастило стимулює появу задир на стінках циліндрів, а також веде до поступового закупорювання масляних каналів. Повільно, але правильно це доводить агрегат до масляного голодування, що загрожує капремонтом.

Не забуватимемо і про паливну систему

На форсунках та свічках за зиму утворюється нагар. Особливо, якщо на пальному економили. А ще бруд може осідати на сітці паливного насоса у баку. Ось автомобіль і починає кашляти.

Тому як тільки за містом з’явився сухий асфальт, варто виїхати на трасу і «просмажити» машину. Тобто поїхати на високих оборотах (про методику поговоримо нижче). Так температура в силовому агрегаті підвищується, за рахунок чого випалюється нагар у камерах згоряння, очищаються свічки.

Якщо «залізний кінь» із системою наддуву, то подібні «прочуханки» обов’язкові. Справа в тому, що перепускний клапан «равлика» не працює у всьому діапазоні, якщо регулярно штовхатися в пробках, і втрачає рухливість.

Алгоритм дій простий. Вирушаємо на заміське шосе і тримаємо оберти колінвала в районі 3000-5000 об/хв. Їдемо так хвилин 30-40. Якщо у вас “автомат”, варіатор чи “робот”, то переводимо трансмісію в ручний режим. Це не дасть КПП перемикатися вгору. Впевнені, що результат порадує, оскільки така поїздка видалить весь конденсат із паливного бака та воду з вихлопної системи. Адже рідини за холодні місяці там накопичується чимало.

Не забувайте, що роса може з’явитися і в піддоні картера двигуна. Це буває, якщо взимку їздити на короткі відстані, коли він не встигає прогрітися. Так конденсат поєднується з маслом, що знижує його захисні властивості. «Прожарювання» вирішує проблему. І, звичайно ж, очищаються масляні канали та свічки. Та й на форсунках відкладень стає менше. Тож сміливо тисніть газ у підлогу. Асфальт уже сухий. І проводьте цю процедуру кожні 4000-5000 км. Двигун тільки спасибі скаже.

 

В нашому інтернет-магазині можна купити якісні  запчастини,  автохімію, та аксесуари для Вашого авто. 


 

Чат с менеджером